Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 11:39 - ....
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1926 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 10.07.2017 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Двама приятели        Верен приятел имам-  Вечер до мен се гуши, сутрин до мен се буди. Вярно ме гледа, говори  вярно, като го питам. Може да стигна далече, зная, че той е с мене. Тайната ни е такава - аз съм му задължена, своето той от мене няма да спре да търси и затова ме следва винаги по петите. Имам и друг приятел. идва от дъжд на вятър, много му знае главата, но е страхлив за десет. Мил е, и саможивец, бяла врана в черна черупка. Седмици ме забравя спира да пита за мене като че не ме познава, а някой ден ме връхлита по пътища и по стръмни  сипеи да ме дърпа, да ми разказва игрите - новите, старите и  отлита.   Първият Смърт се казва, вторият е Животът.
И двамата ме обичат,  а са си неразделни.      

10.07.13




Тагове:   обичат,   Неразделни,   двама,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - А ти и двамата ли ги обичаш еднакво?
10.07.2017 11:57
А ти и двамата ли ги обичаш еднакво?
цитирай
2. sestra - Да бе,
10.07.2017 12:08
kvg55 написа:
А ти и двамата ли ги обичаш еднакво?

обичам.
цитирай
3. milady - хей, стъни..не скучаеш,мила, да не те мисля..
10.07.2017 13:34
sestra написа:
kvg55 написа:
А ти и двамата ли ги обичаш еднакво?

обичам.


и по ръба на пропастта ..
аз вървя , и се смея ..
за този там, който духа..навънка..
нежноо, философско, дълбоко, многоопластовоо..
/ще иззема функциите на др. венета..
чуден бисер от твоята колекция,мила..
слагам конотация на тази вибрация.
/ бяла врана в черна черупка./
и ,благодаря..
цитирай
4. sestra - Джули, много хубаво това,
10.07.2017 17:08
milady написа:
sestra написа:
kvg55 написа:
А ти и двамата ли ги обичаш еднакво?

обичам.

и по ръба на пропастта ..
аз вървя , и се смея ..
за този там, който духа..навънка..
нежноо, философско, дълбоко, многоопластовоо..
/ще иззема функциите на др. венета..
чуден бисер от твоята колекция,мила..
слагам конотация на тази вибрация.
/ бяла врана в черна черупка./
и ,благодаря..

което си ми написала. Твое ли е? Знаеш ли как ме вдъхнови с розата?... Уцели ме с най-съкровения ми образ - цветето. И сега пак.
Няма скука, няма, компанията е дежурна :)
цитирай
5. milady - даа, разбира се , че е мое..
10.07.2017 19:15
и аз имам Муза от време на време..
а Розата на Лорка е такава въздушна мистика..
нямам толкова думи, да го изразя..
стъни, аз съм Великата комбинаторка..
музиката , текста, картинката , резонанса ,и..Алхимията..
ми се сливат някак спонтанно. в главата..
/ти имаш огромно предимство, че и умееш, да рисуваш..венозно / ххи
всичко е оБмен на Енергия ,мила..
и аз ти благодаря за отговора..
цитирай
6. sestra - Ами, да... такава си и все по-добре ти се получава.
10.07.2017 21:21
milady написа:
и аз имам Муза от време на време..
а Розата на Лорка е такава въздушна мистика..
нямам толкова думи, да го изразя..
стъни, аз съм Великата комбинаторка..
музиката , текста, картинката , резонанса ,и..Алхимията..
ми се сливат някак спонтанно. в главата..
/ти имаш огромно предимство, че и умееш, да рисуваш..венозно / ххи
всичко е оБмен на Енергия ,мила..
и аз ти благодаря за отговора..

Касида за розата също съм цитирала тук, а ти отново ме върна в нея тук и сега. Това наистина е безупречно дело :)
цитирай
7. faktifakti - уникат
17.07.2017 01:12
!
цитирай
8. sestra - ...
17.07.2017 10:24
faktifakti написа:
!

:) благодаря, а твоето от тази нощ е още повече уникат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578330
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031